marți, 29 decembrie 2009

Reflecta la viata ta - tu pentru cine traiesti?

Nu te-ai intrebat niciodata de ce, de fapt, iti exerciti profesia si nu ai emigrat, ca stramosii tai? De ce ai vrut sa faci cariera - pentru tine sau pentru a te impune in fata tatalui, a familiei sau a mediului?

Intreaba-te : CINE SUNT EU?

CE SIMT, CE AS PREFERA SA FAC si ce-mi spune "buna " mea educatie?

Profesia pe care o exercit azi o am pentru ca asa am vrut cu adevarat - prin urmare m-am decis pentru ea in mod cu totul constient - sau pentru ca nu a existat altceva, ori ca nu mi-a trecut prin minte ceva mai bun de facut, sau pentru ca asa a cerut familia?

Ce viata avem, traim viata noastra sau "ne traieste" ea pe noi?

Multi oameni nu mai cred in miracole, dar sunt surprinsi atunci cand isi rup un picior, cand isi pierd slujba, sau cand ii paraseste partenerul.

Explicatia consta in faptul ca pe ei nu-i intereseaza sa afle ce reprezinta viata. Ce-i drept, au recunoscut caile pe care se poate pasi prin viata, insa nu stiu care este sensul propriu-zis al vietii, de ce se afla ei aici , cine au fost ei intr-o perioada anterioara sau ce ii asteapta dupa disparitia fizica.Fiecare celula a organismului nostru poarta insine toate amintirile trecutului..



Viata, insa, este plina de miracole si ni le putem crea noi insine.


Jan Van Helsing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu