luni, 15 februarie 2010

Anxietatea cea de toate zilele

Aveti trasaturile unei personalitati anxioase?



Cititi cu atentie afirmatiile de mai jos si alegeti-le pe acelea care sunt adevarate in cazul vostru.

1. Adesea nu pot dormi din cauza grijilor.
2. Riscul de a pierde un tren ma ingrijoreaza teribil.
3. Mi se reproseaza adesea ca imi fac prea multe griji din orice.
4. Intotdeauna ma achit de obligatii (facturi, impozite, chitante) cat pot de repede.
5. Cand se intampla ca o persoana pe care o astept sa intarzie nu pot sa nu ma gandesc la un accident.
6. Am tendinta de a verifica de doua ori mersul trenurilor, rezervarile si intalnirile.
7. Adesea imi dau seama prea tarziu ca mi-am facut prea multe griji pentru un lucru fara insemnatate.
8. Cateodata, in timpul zilei simt nevoia sa iau un tranchilizant.
9. Cand sunt luat prin surprindere am palpitatii.
10. Uneori ma simt tensionat fara sa stiu de ce.

Mai mult de sase afirmatii adevarate arata ca aveti trasaturile unei personalitati anxioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu